10 Şubat 2012 Cuma

Gamze Annecik...

Aşağıdaki mesajım bu linkteki annenin yazısına cevaptır.. Konuyu bilmeyenler lütfen önce Gamze anneciğin blok yazısını okusunlar..

http://atakan310309.wordpress.com/2012/02/03/seyahate-giden-anne-gibiyim/




Ama sen herşeyi bitirmişsin ve yarın ölüyorsun gibi davranıyorsun! Böyle olmaz! Olmamalı! Son saniyeye kadar ölümsüzmüşsün gibi savaşmak zorundasın. Bunu anan baban kocan ve evladından önce kendine borçlusun!
Sen iyi olmazsan senin olan hiçkimse de iyi olamaz!
Benim erkek kardeşim 18 yaşında kanser oldu.. Tamda o sene erkek güzellik yarışmasına katılacaktı.. İlaçlar tedaviler, ameliyatlar. kemoterapiler. Dökülen saçlar! vücutta lekeler.. 18 yaşında!
Herkes ağladı zırladı.. saçları ellerime avuç avuç dökülürken ve millet içerde feryat figan tepinirken ben onu aldım berbere götürdüm. kazıttım kafasını.. Kelde çok yakışıklıydı benim kardeşim!
Sonra BEN İYİLEŞECEĞİM ABLA! dedi... İyileşeceğim ve o yarışmaya seneye katılacağım!
Ben çok ağladım.. Çok yalvardım Allah'ıma.. Allah'Im ailenin iyi, hayırlı, çalışkan evladı o.. Herkesin sevdiği o.. Ne olur onun hastalıklarını al bana ver. Benim ömrümü al kardeşime ver diye çok ağladım.
Sen yukarıdaki satırları yazarken ağlamadım diyorsun ya.. Ben sana bunları yazarken ağlıyorum.. O günleri yaşıyorum..
Kardeşim iyileşti annecik.. Uzun, sabır gerektiren, çok zor bir süreçti.. Ailece çok badereler atlattık. Ama kardeşim iyileşti.
Ertesi sene o yarışmaya da katıldı.. Kazanamadı :) Ama ilk 40a girdi :)
Ve arada 15 sene geçti.. Şimdi o adam çok yakışıklı ve Türkiye'nin en ünlü fotoğrafçılarından biri. 3 senedir de Londra'da yaşayan bir dünya fotoğrafçısı!
O hiç böyle bir veda mektubu yazmadı!
Gittikten sonrasını hesabını kitabını hiç yapmadı..
Sende yapma!
Tıp ne veriyorsa hepsini uygula..
Amerika'da yaşayan meme kanseri bir arkadaşım volkan suyu diye birşeyle yendi kanseri.. Araştır.
Ama taklitlerinden sakın :)
Hayata tutun.. Dua et.. İnançlı ve pozitif ol!
Allah çok büyük..
En başta dediğim gibi.. Son saniyene kadar ÖLÜMSÜZ OL!!!
Dualarım, dualarımız seninle.. Allah yardımcın olsun annecik.. Allah seni sevdiklerine bağışlasın..

Sevgilerimle...

Esra Akeroğlu



Ek:

Gamze için açılmış bir blok var. ve İlik için yardımlarınıza ihtiyaç var..

http://gamzeakbas.blogspot.com/

Lütfen takip edin, ve yardım edin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder