5 Şubat 2013 Salı

Muhteşem Hediye... Paha biçilemez :)


Cam çaydanlık.. Pazarda falan taş çatlasın 10-15 tl.. :) Ama neden bu kadar paha biçilmez ve ben neden salya sümük ağladım anlatayım :)

Teşvikiye'de oturuyorum ben. Bu civarlarda oturuyorsan belki görmüşsündür. Bir adam var. Bütün gün elinde pazar arabası.. Sokak hayvanlarına, kedilere, köpeklere, kuşlara mama ve su dağıtıyor.. Hakkında çok bir şey bilmiyorum.. Ondan bundan duyduklarım var sadece. Almanya'dan emekliymiş. Yaşlılıktan değil, sağlık sorunlarından emekli. Accık var kafada arıza :D Ama yüreği arızalı değil. Sabahın köründen gece yarılarına kadar bütün gün kar, yağmur, çamur, kavurucu sıcak demez dolanır tüm sokakları. Çok uzak mahallelere kadar :)
Arada selamlaşırız. Kulaklarında da var bir sorun. iyi duymuyor. Duyamadığı için de pek cevap veremiyor. 
Ben de kendi çapımda elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalışıyorum hayvanlar için. Camımın önünde sokakta 2 kedi evim var. Yanlarında hep mama ve su olur. Evimden yemek çöpe atılmaz, hayvanlar için ayrı poşetlenir vs.. Herkesin yapabileceği basit şeyler. Bu hayvan dostu komşu ile de karşılaşıyoruz tabi :)

Neyse.. Az evvel kapım çaldı.. Kim O? Kim O? yok kimse.. Sonra camım çaldı. Açtım perdeyi. Bu komşu.. Elinde bir kutu.. Kapıya gel diyor.. :) Çıktım.. "Bunu sana aldım.." dedi.. "Bir tane de kendime aldım.. Bunu da sana aldım..İyi insansın sen..Al bu senin.." dedi. "Hadi görüşürüz" dedi. el salladı. Pazar arabasını çekerek giderken döndü.. "Su koymuşsun tasa." dedi. gitti....

Ben şaşkın.. Sadece kuru kuru teşekkür edebilmiş halde kaldım kapıda. 
Eve indim.. Kutuya baktım.. Üzerinde bir sürü renk seçeneği vardı içinde olabilecek. Kutunun ana resmi ise kırmızı turuncu çiçekli.. Kutuyu açtım. Açmadan önce içimden "mavili olsa iyiydi" dedim.. 
Kutudan çıkan sürahi Mavi çiçekli.. :)
Hatta o da yetmezmiş gibi kapağı da sarı.. ( Hani bilmiyorsan ben Koyu Fenerbahçeliyim..ve o komşu bunların hiç birini bilmiyor..)
Ağladım ya.. Valla.. Bazen böyle insanların Melek olduğunu düşünürüm ben.. Biz onları insan formunda görüyoruz. Ama onlar aslında dünyada yaşayan gerçek melekler.. Bugün de beni mutlu etmekmiş görevi.
Yaşasın.. :)

İyilik yap.. Denize at... Balık bilmese Halik bilir..

Öperim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder