19 Ekim 2011 Çarşamba

19 Ekim 2011 Katliamı... Çok Ölüyoruz!



35 yaşındayım..
hani erken yola çıkanlardan olsam belki bugün askerde oğlum bile olabilirdi..
Bugün her şehit haberinde "annneeeemmm " diye ağladım, içim yandı.
sanki hepsini ben doğurmuştum..
Sanki hepsi benim kardeşimdi.
Sanki hepsi sevdiğim..
Hala ağlıyorum saat 02:37...

Ben hiçbirini  tanımazken bu kadar acıyorsa etim, yanıyorsa yüreğim; o yitip giden canların aileleri nasıl nefes alıyor, nasıl yanıyorlar düşünemiyorum bile

Haberlerde şehitlerin ailelerini, evlerini gösterdi..
24 şehidin 1 tanesinin ailesi mi varlıklı olmaz?
Hepsi mi orta direk ve altı ailelerden olur? Bunların hepsi mi tesadüf?
Teşvikiye camiinden öğle namazına mütakip neden hiç şehit cenazesi kalkmıyor?

Allah sabır versin..

Ama Şehitler ölüyor ve artık vatan paramparça..

Başımız sağolsun!

Esra Akeroğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder