20 Ekim 2011 Perşembe

Başka Anaya Muhtaç mı Ettim?


 
 
Hiç bir evlat anasından evvel girmemeli toprağa..
Hiç bir ana çocuğunun mezarinda biten otlari temizlememeli, hiç bir ana çocuğunun yüzüne bakacağına bir mezar taşına bakmamalı..
Çocuğuna benziyor diye yolda gördüğü birine bakıp bakıp ağlamamalı..
Agıt yakmamalı analar; cocuklarının düğünlerinde kına yakmalılar..
Evlat evlatlığını, ana analığını bilmeli; evlat gitmeli anasına bayramlarda "ben geldim" demeli..
Mezarliklar, şehitlikler bayram yerine dönmemeli.. 
Dedim ya bir evlat anasından evvel toprağa girmemeli..
Annedir sonuçta içine dokunur toprak ananın çocuğuna sarılması.. 
"ben sana anaydım, başka bir anaya muhtaç mı ettim" der..
bekler, bekler; bi ses gelmez..
bir anne çocuğundan mahrum ömrünü tüketmemeli...
 
Allah'im hepimizi affet...
 
Gaye Tanaydın Dursun  
20-10-2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder