23 Temmuz 2012 Pazartesi

55. Gün ve Neler Yiyebiliyorum?

Aklımdakileri sonraki yazılarda unutabiliyorum.. Taze taze yazayım dedim..

Çorbalarla aram hala sıkı fıkı.. Tüm çorbaları gayet rahat tüketebiliyorum..



Tavuk, Et, balık, midye, yumurta yedim.. Izgara, fırın ve haşlama..Ton balığı konserve bir de..



Çiğ, haşlama, fırında ve buharda sebzeler yedim..

Fırında : Patates, patlıcan, biber, mantar, kabak, soğan,
Haşlanmış : patates, mantar, soğan, biber, sarmısak
Buharda: Brokoli , Karnabahar, Kabak, Taze fasulye, sarmısak,
Çiğ: Salatalık, havuç, Marul, Kıvırcık, Biber, Domates, +Kuru Domates, Kuzu Kulağı, nane, Maydanoz, Fesleğen, Kırmızı lahana, Semizotu..


Bolca yoğurt.. Yağsız süt.. Şeker ilavesiz elma suyu.. Ayran.. Az yağlı peynirler.. 
(Son zamanlarda hazır ayranların tuz oranları mı arttı yoksa benim damak zevkim mi değişiyor? )


Meyvelerden önce yumuşak olanlar.. Muz, Nektarin.. Karpuz.. Ananas, Mango, Bogurtlen, Ahududu, Kivi, Kayısı..
Son günlerde erik de yemeğe başladım. Çok çiğneyerek tabi.. Süt içinde elma püresi de yedim..

...
Unutmuyoruz ki bu operasyon sonrasında her şey herkesde farklı cereyan ediyor. Ben yiyebildim demek sen de yiyebileceksin demek değil.
Deneme yanılma durumu.
Ama ben mümkün olduğunca denemeleri evde yapmaya çalışıyorum. Hani fenalaşırsam falan bari evimde olayım diye.

Sağlıklı beslenme yanı sıra spor..
Kilo verimim çok yavaşladı. Ama daha da yapabileceğim bir şey yok. :)
Gitti 18 kg.. kaldı 64 kg.. :)))






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder