5 Temmuz 2012 Perşembe

Dile kolay 30 gün!

Dile kolay..
Ama aslında bana da kolaydı :)
ilk 6 gün hastane sonrası evde ilk 10 gün alışmak bakımından daha zordu.. Tabi sonrasında 15 günde 9 kg vermiş olduğunu öğrenmenin keyfi tüm zorluklara değmişti.
İkinci 15 gün buna nazaran daha kolaydı.



İkinci 15 günde sıvıların yanı sıra cıvık pürelere geçtik beslenmede.. Ki bu beni biraz (zaman zaman birazdan fazla) rahatsız etti.. Ben yine daha çok çorbalardan aldım gıdayı :)
Yayla çorbası candır dediğim 2 hafta geçirdim :) Süt, meyve, yumurta ve yulaf gücü kuvveti yerinde tuttu..
Tek sıkıntı karın ağrısı oldu. Ama ne ağrımak :S
2 gün öldüm öldüm dirildim. Meğerse gazmış :D
Sevgili doktorcuğuma aman bana bir çare dedim. o da önerilerde bulundu. biraz rahatladım şükür.
Ve sanırım uzun süre aç kalmakla alakalı bir durumdu.. Neyse ki geçti :)
Bu 2. 15 gün çok anlatacak özel bir durum yok yani :)
Salı günü ilk 1 ay kontrolü için yine hastanedeydim. Ki bu arada hiç kilo veremiyorum gibi geliyordu. Çünkü az yediğim için yakamadığımı sanıyordum.
5 kg daha vermişim oysa :) uzun zamandır rüyamda görsem inanmayacağım rakamlar yani.
ilk bir ay skoru : 14 kg!

İlk ay kontrolü için 5 tüp kan verdim. Bugün de kontrole gittim tekrar. İlk ay olduğundan ve ilaçlarımı düzenli kullandığımdan değerler normalmiş.
Yeni ilaçlara geçtik.
İlk iğnemi yarın alıp olacağım.
Vede bir sonraki kontrol 2 ay sonra..
Yavaştan katılara geçmeye başlıyoruz besinlerde.. Katılarla savaş biraz zor olacak ama hiç acelem yok :)
Haydi bakalım.. devam ediyoruz :)


Kaldı 68 kg!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder