28 Ekim 2012 Pazar

Hastaneye giderken yanıma neler almalıyım?


Herkesin aklındaki sorulardan biri..
"Hastaneye giderken yanıma neler almalıyım?"

Ben aklımdakileri yazayım.. Eksiklerim olursa bu belge altına yazalım ki bizden sonra ihtiyacı olanlara yardımımız olsun..

Aslında sevgili Başak Şekerpare'nin bu durum için yazdığı bir blog yazısı bulunmakta :)


Ben neler götürdüm, nelere ihtiyaç duydum..



1: 3 takım pijama : Ben alt üst penye pijama takımları tercih ettim. Karın bölgesi muayenesi için gecelik zor olurdu sürekli alttan açmak falan. 1-2 kere diren yerimden akıntı oldu. 4 takım da pijama götürsem olurmuş :)
2: İç çamaşırı.. Penye balensiz sütyen.. Yatıyoruz malum. rahatsız etmesin :)
3: Islak mendil + Kağıt havlu + tuvalet kağıdı + dezanfektan ıslak mendil
4: Diş fırçası - diş macunu + tarak + toka
5: Tablet bilgisayar + vınn internet + cep telefonu + şarj aletleri + kulaklık
6: Hatıra defteri :D (ayıldıktan sonra misafirlerime yazdırdım hatıra oldu..)
7: Çorap + terlik
8: kitap + dergi
9: gelen giden için plastik bardak
10: 3'lü priz :D
11: Triflo (ameliyat sonrası üflemek için 3 toplu alet
12: Antiembolik çorap (ameliyat sonrası emboli önlemek için giydiğimiz basınçlı çorap)
13: Metilen mavisi (hastaneye yattığınızda danışıp çevre medikallerden bulabilirsiniz)


havalar serinledi, polar bir battaneiye yedekle gidilebilir. ben yaz başı oldum üşümedim ama şimdi olsa üşüyebilirim.

Aklıma gelenler olursa eklerim. Sizler de ekleyin :)



4 yorum:

  1. Ben daima 1 tl.lik eminonu urunu olan su isiticim ve poset cay kahvemi goturuyorum. Gelen gidene kantinden cay soylemekle ugrasmiuor ve kendini evinde hissediyorsun. Refakatcinin notu;)

    YanıtlaSil
  2. Ben daima 1 tl.lik eminonu urunu olan su isiticim ve poset cay kahvemi goturuyorum. Gelen gidene kantinden cay soylemekle ugrasmiuor ve kendini evinde hissediyorsun. Refakatcinin notu;)

    YanıtlaSil
  3. narkozdan cıkinca bol poşet cok gerekli

    YanıtlaSil