8 Kasım 2012 Perşembe

Turp Gaz Faciası!

Hani sürekli yazıyorum ya, ne yesem bir şey olmuyor. Bana bir şey dokunmuyor vs vs.. diye..
Erken konuşmuşum kardeşim..
geçen hafta arkadaşımla Cumartesi pazarına gittik Beşiktaş'a. Dönüşte evimize geldik. Ayıptır söylemesi çupralarımızı ızgara yaptık..
Yanına bol yeşil salata..
Vede siyah ve kırmızı turp!




Yerken sorun yoktu.. Daha önce de yemiştim ameliyattan sonra.. Ama bu sefer bir sorun vardı. 
Yemeğin daha ortalarındayken karnım ağrımaya başladı. Aklımın ucundan geçmedi turp.. 
Ayten "acaba fazla mı kaçırdın?" dedi. yok dedim daha balığın yarısını yemedim baksana.. 
Gittikçe arttı ağrı.
Öyle bir hale geldim ki iki büklüm duruyorum. 
Karnımı tutuyorum. 
Katlandım resmen, oturuyorum.. 
Ayten Face oğlanı (benim rottweiler bebeğim..) çıkarayım sen yat dedi. 
Sonra geri geldiler. o arada ben su ısıttım,sıcak su torbası hazırladım. Ayten kalayım dedi.. dedim ne kalacaksın, geçer birazdan. 
Yine büyük konuşmuşum :D 2 saat falan dayandım sonra bir ara evde anırarak ağlıyordum :D Resmi anırdım. AAAAAGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH  diye..
Ve Ayten'i aradım. Dedim haydi hastane :D Taksi ile beni almaya geldi. Bu arada evde gaz sökücü, spazm çözücü ilaç buldum. 2 tane içtim. Takside hastanete doğru yol alırken yavaştan rahatlamaya başlamıştım bile.
Gecenin 1,5-2sinde Şişli Etfal'de kayıt yaptırıyorduk..
Röntgen çekildi. 
batın muayenesi yapıldı. 
Sonuç; GAZ!!! 
Bana göre atom bombası :D
Damar içi bir ilaç yaptılar. Sonrası için de gaz sökücü ilaç yazdılar. 
İstersen lavman yapalım dediler.. No mersiii kalsın!!! dedim :D evime döndüm.

Turp'u da hayatımdan çıkardım..
Bir zamanlar pek sevişirdik. Artık ayrıyız..

Elveda!!!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder